Guess Who Got Admitted Into Law School: Story Time

Hello….It’s me… I was wondering, if after all this time of not blogging, we’d still be able to connect, if it’s okay with you. There’ll be such a difference from my last post, and this one…. I have so many unpublished posts and headings in my “draft” but, each time I want to “do something”, I can’t. 

             Hello, how are you? It’s so typical of me to talk about myself, I am sorry. I hope that you’re well, and that you have had the best 2015. How are your loved ones doing? DO you have any unsettled businesses? I hope that you got away with the best deals from those big stores during Black Friday, Cyber Monday. And are you preparing for 2015’s last big haul, during the Boxing Day sales (if you are, you are not alone). PS Watch out for Matalan and so on.

          So, during this time, A LOT has happened in my life. Settle down as I give you the entire scoop. Sometime in June, or thereabout, about 130 or so names of my classmates were forwarded to the Nigerian Law School. Without your girl’s name. To be honest, I felt crushed, and destroyed. But, I wasn’t the only one. I saw it coming. I knew why, I clearly had an issue…. I did the only thing I knew, pray. I wailed to God to rescue me from that dark place. Nothing made any sense to me, and I found myself withdrawing from people, and things. I focused on my finals and made up my mind to make the best of my last semester. I give God all the glory, my project defence in August was a huge success. 

Sometime last 3 weeks, the Nigerian Law School (NLS) gave me, and some of my mates a full admission, to join my classmates who had resumed earlier on the 2nd of November. Clearly, I have a lot of work to do, and a lot of covering up to do. My registration was VERY stressful. They had to call the Abuja headquarters to send them a confirmation that indeed, my posting is to the Lagos campus (the system refused to issue me a school fees pin after I had paid my fees). But, the NLS Staff are very caring and kind; they were patient and showed concern. May God bless them for me. God has given me ALL I thought was lost. I am not sorry if you do not believe in the supernatural, in God.

I have made a few acquaintances among my new classmates, and staff. During my trial period as I like to call it, God opened my eyes to what should really be my priorities in life, and who my true friends were. You won’t believe the only people who showed concern were just a hand full of people, out of the former crowd I had. I am grateful I know who my friends are now. I had a lot of time to re organize myself, and, get my sh*t together. Yes, I made it out of that Town where nothing ever happened.
Hello…. This is quite a long personal post, and, I should probably end it now. So that, someone who I have never met in my entire life does not read it, and, hastily summarise that I am narcissistic for pouring out my heart to an internet that does not give a sh&t if I graduate with a first class in my bar finals next year.

I will not be posting anything here next year because, some people have started suspecting that I am making money from this blog, and we are not allowed to be employed while in Law school here. I don’t even have the energy to start/continue correcting people, and telling them that as a matter-of-fact, I have NOT made a dime from this blog yet. Just collaborations from companies to give you guys discounts. However, I have a totally different blog ready, and will launch 1st January 2016 to chronicle my entire stay as a student in Law school and after my call to the Nigerian Bar. To check it out, or subscribe, click HERE. And if you like, you can Keep up with my progress, if you want to; remember to say “hi” (it will make my day).

Thank You for Reading, I hope you have a beautiful Christmas, and a fulfilling 2016.


CONNECT WITH ME AL OVER THE INTERNET
Twitter @iBlogWithGrace
Instagram@blogwithgrace
Facebook Blog With Grace
Pintrest @iBlogWithGrace
Tumblr @iBlogWithGrace
We Heart it @iBlogWithGrace


SONG OF THE DAY: HELLO by Adele

Thank You for taking time to visit, I love you,come back soon:)
Blog Motto: Deuteronomy 28:12.

Did you like this post? Tell me your thoughts.


Привіт ... .Це я ... Мені було цікаво, після всіх цих час від блогів не ми зможемо відновити, якщо це добре з вами. Там буде така різниця з мого останнього посту, і це один .... У мене так багато неопублікованих повідомлення і заголовки в моїй "проект", але, кожен раз я хочу, щоб "зробити щось", я не можу.

Привіт як ти? Це так типово для мене, щоб говорити про себе, я перепрошую. Я сподіваюся, що ви добре, і що ви мали кращий +2015 Як ваші близькі робите? Чи є у вас які-небудь невирішені справи? Я сподіваюся, що ви все сходило з кращих пропозицій від тих великих магазинів у Чорної п'ятниці, Кібер понеділок. І ви готуєтеся до 2015 року в останній великий улов, протягом боксу продажів день (якщо ви, ви не самотні). PS Слідкуйте за Matalan і так далі.


Так, протягом цього часу, багато чого сталося в моєму житті. Заспокойся, як я даю вам всю совок. Колись у червні, або навколо неї, близько 130 або близько того імена однокласників були спрямовані на юридичному факультеті Нігерії. Без імені вашої дівчини. Щоб бути чесним, я відчував себе пригнічено, і знищені. Але, я не був єдиним. Я бачив, що це йде. Я знав, чому, я ясно була проблема .... Я зробив єдине, що я знав, молитися. Я волав до Бога, щоб врятувати мене від цієї темному місці. Нічого не зробив ніякого сенсу для мене, і я знайшов себе висновок від людей і речей. Я зосередився на моїх фіналів і зважився, щоб зробити краще з мого останнього семестру. Я даю Богу всю славу, мій проект оборони в серпні був величезний успіх.


Колись в останні 3 тижні, Юридична школа Нігерії (NLS) дав мені, і деякі з моїх товаришів повний допуск, щоб приєднатися до моїм однокласникам, які поновилися на початку 2-го листопада. Очевидно, у мене є багато роботи, щоб зробити, і багато покриття, щоб зробити. Мій реєстрація була дуже напруженою. Вони повинні були назвати штаб Абуджа послати їм підтвердження, що дійсно, моя проводка в кампусі Лагос (система відмовився видати мені шкільні збори штифт після того як я заплатив мої збори). Але, то NLS Персонал дуже турботливий і добрий; вони були терплячі і показали неспокій. Нехай благословить Бог їх для мене. Бог дав мені все я думав, було втрачено. Я не шкодую, якщо ви не вірите в надприродне, в Бога.


Я зробив кілька знайомих серед моїх нових однокласників і співробітників. Під час мого випробувального терміну, як я люблю це називати, Бог відкрив мені очі на те, що насправді має бути мої пріоритети в житті, і хто мої справжні друзі були. Ви не повірите, тільки люди, які показали стурбованість були просто рука, повна людей, з колишнього натовпу я мав. Я вдячний я знаю, хто мої друзі тепер. У мене було багато часу, щоб знову організувати себе, і, отримати мою лайно разом. Так, я зробив це з цього міста, де ніколи нічого не відбувалося.

Здравствуйте…. Це досить довгий особистий пост, і я, ймовірно, слід закінчити його зараз. Так що, хтось, хто я ніколи не зустрічав в моєму житті не читав його, і, квапливо резюмувати, що я самозакоханий для заливки своє серце до Інтернету, що не дає SH & T Якщо я закінчу з першого класу в моєму барі Фінал наступного року.


Я не буду відправляти що-небудь тут в наступному році, тому що деякі люди почали підозрювати, що я роблю гроші з цього блогу, і ми не дозволяється застосовувати в юридичний факультет тут. Я навіть не мають енергії, щоб почати / продовжити корекції людей, і говорив їм, що, як ні в Насправді, я не зробив жодної копійки з цього блогу ще. Просто спільні роботи з компаніями, щоб дати вам хлопці знижки. Тим не менш, у мене є абсолютно різні блог готовий, і буде запущений 1 січня 2016 літопис всю мою перебування в якості студента в юридичній школі і після мого дзвінка в Нігерії Bar. Щоб перевірити це, або підписатися, натисніть ТУТ. І якщо ви хочете, ви можете йти в ногу з прогресом моєї, якщо ви хочете, щоб; пам'ятаю, щоб сказати "привіт" (це зробить мій день).




Спасибі за читання, я сподіваюся, у вас є прекрасний Різдво і повноцінної +2016.

Дякуємо, що знайшли час, щоб відвідати, я люблю тебе, скоро повернеться :)
Блог Девіз: Второзаконня 28:12.

Вам сподобався цей пост? Скажи мені свої думки.

Comments